مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 19:572022-06-29سياسي

شناسایی ساختمان های پرخطر در شهرستان خمام


به گفته دادستان خمام بعد از حادثه متروپل دادگستری خمام با ارسال نامه ای به شهرداری خواستار اعلام ساختمان و سازه های پرخطر در این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمام، حامد اصیلی دادستان خمام امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید بهشتی یکی از مدیران در طراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تمامی مدیران در جمهوری اسلامی باید سیره عملی و اخلاقی شهید بهشتی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با اشاره به نقش مؤثر و قابل تأمل شورای حل اختلاف در جلب رضایت شاکیان گفت: بسیاری از پرونده های قضایی قبل از ورود دادسرا در شورای حل اختلاف به دلیل وجود شاکی خصوصی حل و فصل می شود.

دادستان شهرستان خمام از وجود بیش از چهار هزار پرونده به دادسرای خمام خبر داد و افزود: از شهریور ماه سال جاری چهار هزار و 224 پرونده وارد دادسرا شده که از این میزان سه هزار و 588 پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در شهرستان کاهش یافته است، تصریح کرد: با همکاری همکاران ما در دادگستری خمام به پیشگیری از وقوع جرم تاکید بسیار زیادی داشته و در این راستا اقدامات خوبی اتخاذ شده است.

به گفته دادستان شهرستان خمام یکی از اهداف دادگستری، این نهاد با توزیع کنندگان مواد مخدر هیچ گونه مماشاتی نداشته و با شدت با آن برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ساختمان های پرخطر در شهرستان خمام

شناسایی ساختمان های پرخطر در شهرستان خمام