مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 17:222022-06-29حوادث

فارس/ تلاش ناکام برای تقلب در امتحانات یک مدرسه


در پی گزارش حراست اداره آموزش و پرورش مبنی بر ارسال پیامی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی به یکی از دبیران مدارس با قصد تقلب در امتحان پایانی، - رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا فارس گفت: کاربری که با ترفند در فضای مجازی قصد فریب کارکنان مدرسه و تقلب در امتحانات پایانی را داشت توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی، احضار و روانه دادسرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ محمد هاشم قسام روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی گزارش حراست اداره آموزش و پرورش مبنی بر ارسال پیامی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی به یکی از دبیران مدارس با قصد تقلب در امتحان پایانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کاربر با جعل هویت مدیر دبیرستان در فضای مجازی، به یکی از معلمان پیام فرستاده و ارسال سوالات امتحانات پایانی را از همان طریق درخواست کرده است.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: افسران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات تخصصی کاربر متخلف که تمامی تلاش خود را برای فاش نشدن هویتش به کار گرفته بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را احضار کردند.

وی با بیان اینکه کاربر متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: استفاده صحیح از فرصت های فضای مجازی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس/ تلاش ناکام برای تقلب در امتحانات یک مدرسه

فارس/ تلاش ناکام برای تقلب در امتحانات یک مدرسه