مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-29اقتصادي

975 روستا در اصفهان با تنش آبی مواجه هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هم اکنون 975 روستا به دلیل نداشتن زیرساخت های مناسب با تنش آبی مواجه هستند و برای غلبه بر این مشکل و آبرسانی پایدار به بیش از 4200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، مهدی خان احمدی نماینده وزارت نیرو در مرکز جهاد آبرسانی به روستاهای کشور در نشست بررسی طرح های آبرسانی به روستاهای محروم در شهرستان نایین اظهار داشت: در مرحله نخست طرح بزرگ آبرسانی به روستاهای کشور، عملیات آبرسانی به 7 هزار روستا عملیاتی می شود.

وی افزود: این طرح با اجرای 21 هزار کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث 700 هزارمتر مکعب مخزن  ذخیره آب و نیز احداث 780 باب ایستگاه پمپاژ آب و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، بسیج سازندگی، قرارگاه خاتم الانبیا، نیروی زمینی و نیروی دریایی و در قالب محرومیت زدایی آغاز شده است.

حسین اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این نشست گفت: در طول سال آب مورد نیاز ساکنان بیش از 300 روستا در استان از طریق آبرسانی سیار تأمین می شود که این تعداد در ماه های گرم سال به حدود 370 روستا افزایش می یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون 975 روستا به دلیل نداشتن زیر ساخت های مناسب با تنش آبی مواجه هستند و برای غلبه بر این مشکل و آبرسانی پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

975 روستا در اصفهان با تنش آبی مواجه هستند

975 روستا در اصفهان با تنش آبی مواجه هستند