مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-29سياسي

8 هزار داوطلب اسلامشهری در کنکور سراسری شرکت کردند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: 8173 داوطلب در سطح شهرستان اسلامشهر در بزرگترین ماراتن علمی کشور برای کسب کرسی های برتر دانشگاه ها شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، ظهر امروز در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری کنکور سراسری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بزرگترین رقابت و ماراتن علمی کشور در سال 1401، تعداد 8173 نفر داوطلب در 5 گروه آزمایشی درسطح شهرستان اسلامشهر برای کسب کرسی های برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور شرکت می کنند.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور از صبح امروز 832 نفر داوطلب دختر و پسر در گروه آزمایشی هنر در سطح سه حوزه امتحانی شرکت کرده و در صبح روز پنجشنبه 1138 نفر داوطلب در گروه ریاضی و فنی و 1870 نفر داوطلب گروه علوم انسانی در آزمون کنکور سراسری شرکت می کنند و توان و دانش علمی خود را محک می زنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، با اشاره به اینکه امسال 5131 داوطلب دختر و 3024 داوطلب پسر از شهرستان اسلامشهر در کنکور شرکت می کنند، بیان کرد: روز جمعه 2905 داوطلب در گروه علوم تجربی شرکت می کنند و در آخرین روز از زمان برگزاری آزمون ها تعداد 1427 داوطلب درگروه زبان های خارجی در حوزه های امتحانی حاضر شده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار داوطلب اسلامشهری در کنکور سراسری شرکت کردند

8 هزار داوطلب اسلامشهری در کنکور سراسری شرکت کردند