مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-29ورزشي

مدارس فوتبال مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد


سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: مدارس فوتبال استان اردبیل هیچگونه مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی، باشگاه های خصوصی و مدارس رشته های ورزشی به ویژه فوتبال اظهارکرد: نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی، باشگاه های خصوص و مدارس سطح استان اردبیل طبق قوانین و مقررات و چک لیست هایی که تهیه شده است انجام می پذیرد.

بیداردل با اشاره به اینکه بالغ بر 80 درصد باشگاه های خصوصی درسطح استان اردبیل قوانین و مقررات باشگاه داری را رعایت می کنندافزود: از اولویت های بازرسی ونظارت وهمچنین تمدید مجوز باشگاه های خصوصی در سطح استان اردبیل ارتقا کیفیت مربیان ورزشی در باشگاه ها می باشدکه انتظار می رودکه مربیان باشگاه های خصوصی نسبت به ارتقاء مربیان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: باشگاه ورزشی و مدارس فوتبال هیچگونه مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد و این یکی از تخلفات آشکار به حساب می آید و با این موضوع برخورد جدی خواهد شد.

سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان گفت: تنها مرجع پیشرفت بازیکن و معرفی به باشگاه های بالاتر و همچنین حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس فوتبال مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد

مدارس فوتبال مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد