مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:072022-06-29سياسي

داستان زندگی شهید صیاد شیرازی روی میز فرمانده ارتش ایتالیا!


«در کمین گل سرخ» نام کتابی با موضوع زندگی پرفراز و نشیب شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در مقاطع مختلف است؛ از کودکی و دوران دانشگاه گرفته تا دوران انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه خراسان نوشت: صحبت از گل سرخی است که پرپر می شود و به جای این که از بین برود، عطر خوشش بیش از پیش در مشام انسان های آزاده می پیچد.

در کمین گل سرخ نام کتابی با موضوع زندگی پرفراز و نشیب شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در مقاطع مختلف است؛ از کودکی و دوران دانشگاه گرفته تا دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و شهادت.

محسن مؤمنی شریف، نویسنده این کتاب روایت زندگی شهید صیاد شیرازی را با تعلیق آغاز می کند؛ از آن جا که یک سرهنگ حکم بازداشت او را صادر می کند و نمی داند چند روز بعد صیاد شیرازی جانش را نجات خواهد داد.

رهبر انقلاب کتاب در کمین گل سرخ را به تقریظ خود مزین کردند و در تحسین آن نوشتند: این نمونه جالب و بی سابقه ای است از گزارش جنگ، در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیت های آن.

آن را یکسره مطالعه کردم.

زیبا و هنرمندانه نوشته شده است.

با بسیاری از حوادث آن کاملاً آشنایم.

البته بسیاری دیگر از حوادث آن دوران و نیز مطالب بسیاری از آن چه مربوط به این شهید عزیز است، ناگفته مانده است و این طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان زندگی شهید صیاد شیرازی روی میز فرمانده ارتش ایتالیا!

داستان زندگی شهید صیاد شیرازی روی میز فرمانده ارتش ایتالیا!