مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:582022-06-29سياسي

«هر خانه یک غذا و هر خانه یک پرچم» شعار دهه ولایت 1401


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در حاشیه نشست خود با برخی از مسئولین فعال غدیری بخشی از برنامه های دهه امامت و ولایت را برشمرد و گفت: «هر خانه یک غذا و هر خانه یک پرچم» شعار دهه ولایت 1401 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در حاشیه نشست خود با برخی از مسئولین فعال غدیری بخشی از برنامه های دهه امامت و ولایت را برشمرد.

 وی ادامه داد: نخستین برنامه در 12 تیر در شهرستان سراب و روز گرامیداشت علامه امینی است که هم همایش علمی و هم اجتماع مردمی به یاد آن علامه بزرگوار تشکیل خواهد شد.

همچنین در این دهه، هزاران برنامه گرامیداشت، برنامه های ترویجی، برنامه هایی که ناظر بر آداب عید غدیر و دهه امامت و ولایت است از سوی گروه ها، تشکل های فرهنگی و دینی و جوانان برگزار می شود.

ظریف منش با بیان اینکه در حوزه های هنری، علمی، فرهنگی و تبلیغی و ترویجی برنامه های متعددی داریم، همایش عدالت از منظر امیرالمؤمنین (ع) در استان مرکزی در 26 تیر را یکی از این برنامه ها بیان کرد و افزود: جشنواره شعر ترکی در استان آذربایجان شرقی و جشنواره بزرگ شعر علوی در شیراز را از دیگر برنامه ها است.

وی با اشاره به برگزاری همایش های متعدد میان علمای اهل سنت و علمای شیعه در دهه امامت و ولایت با عنوان (ولایت محور وحدت اسلامی) گفت: ما شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هر خانه یک غذا و هر خانه یک پرچم» شعار دهه ولایت 1401

«هر خانه یک غذا و هر خانه یک پرچم» شعار دهه ولایت 1401