مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:582022-06-29اقتصادي

فروش بلیت به اتباع خارجی توسط آژانس ها و چارترکنندگان ممنوع شد


بر اساس این بخشنامه، فروش بلیت به اتباع بیگانه فقط از طریق «سایت شرکت هواپیمایی» یا در دفتر آن شرکت ونمایندگی ها به صورت حضوری انجام می شود به طوری که همه فرآیندهای فروش در کنترل کامل آن شرکت باشد.

- بر اساس این بخشنامه، فروش بلیت به اتباع بیگانه فقط از طریق سایت شرکت هواپیمایی یا در دفتر آن شرکت ونمایندگی ها به صورت حضوری انجام می شود به طوری که همه فرآیندهای فروش در کنترل کامل آن شرکت باشد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ابلاغ بخشنامه جدید به مدیران عامل شرکت های هواپیمایی با محتوای جلوگیری از سوء استفاده از فروش دلاری بلیت هواپیما خبر داد و گفت: فروش بلیت به خارجی ها توسط آژانس ها، چارترکنندگان، سیستم های توزیع و فروش و OTA ها ممنوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انجمن شرکت های هواپیمایی در بخشنامه جدید به همه مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، ضوابط فروش بلیت به اتباع بیگانه را مشخص کرد.

این تصمیم که پس از جلسه کمیته بازرگانی سازمان هواپیمایی اتخاذ ابلاغ شد، بر فروش بلیت به اتباع خارجی بدون واسطه و مستقیم اشاره دارد.

در همین پیوند، مقصود اسعدی سامانی درباره محتوای این بخشنامه گفت: به دلیل مشکلات و سوء استفاده های احتمالی که از فروش دلاری بلیت هواپیما پیش بینی می شد، در بخشنامه ای که از دیروز به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده ضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت به اتباع خارجی توسط آژانس ها و چارترکنندگان ممنوع شد

فروش بلیت به اتباع خارجی توسط آژانس ها و چارترکنندگان ممنوع شد