مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:272022-06-29سياسي

بهره برداری از 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام - مهران تا اربعین پیش رو


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین و اهمیت محور ارتباطی ایلام-مهران 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از محور ایلام- مهران گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین و اهمیت محور ارتباطی ایلام-مهران 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پل کیلومتر 56 منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پر حادثه این منطقه حذف و 20 کیلومتر از بزرگراه ایلام مهران نیز آسفالت می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر 5 به طول 840 متر در دست احداث است که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت  این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.

       بهادری افزود: مسیر بعد از تونل کیلومتر 5 تا تونل دوم  راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده خواهد شد و پیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ است و قطعا این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام - مهران تا اربعین پیش رو

بهره برداری از 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام - مهران تا اربعین پیش رو