مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-29سياسي

تهی کردن مزیت قوانین با برخورد غیرکارشناسی در ساختارهای مدیریت نظام اقتصادی


عده ای با دستکاری در ساختارهای مدیریتی نظام اقتصادی کشور می کوشند برخی سیاست ها و قوانین درست را از مزیت های واقعی شان تهی کنند.

- امروز اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گفتمان جهاد تبیین تاکید دارند، با توجه به شرایط خاص زمانی جامعه و تلاش دشمنان برای وارونه نمایی تاریخ عملکرد انقلاب، از سر هوشمندی شگرف و درک ضرورت محافظت از سرحداد فکری و عقیدتی انقلاب است.

در این جهاد اکبر؛ باید دلسوزان انقلاب با منطق، استدلال، عدالت و انصاف، القائات روانی و رسانه ای دشمن را خنثی کنند؛ القائاتی که مشخصا هدف آنها ناکارآمد جلوه دادن تاریخ انقلاب و عدم توانمندی فکری، برنامه ریزی و عملیاتی آن برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران است.

اما باید توجه کرد که جهادگر تبیین فقط در مواجهه با مردم و جامعه نیست که وظیفه روشنگری دارد؛ شاید مهم ترین و اساسی ترین وظیفه جهادگر تبیین، تلاش برای تبیین، روشنگری و اصلاح سیاست ها و برنامه های مسئولینی است که خواسته و یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند و شاهد مثالی می شوند بر ادعای دروغ رسانه های معاند، در مورد نبود پشتوانه فکری و منطق اصولی در تصمیمات و سیاست گذاری های اجتماعی و اقتصادی مدیر، وکیل و وزیر ایرانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهی کردن مزیت قوانین با برخورد غیرکارشناسی در ساختارهای مدیریت نظام اقتصادی

تهی کردن مزیت قوانین با برخورد غیرکارشناسی در ساختارهای مدیریت نظام اقتصادی