مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-29سياسي

تذکرات شفاهی وکلای ملت/ نباید زحمات نیروی انتظامی و سربازان گمنام زیر سوال برود


در بعضی از نطق های نمایندگان امنیت کشور زیر سوال برده می شود این در حالی است که نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت تامین امنیت کشور زحمات زیادی می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه هشتم تیر پارلمان به تذکرات شفاهی خود پرداختند که در ادامه به مهمترین مطالب ارائه شده توسط آن ها پرداخته ایم.

روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: دو هفته پیش سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغیه ای به ادارات استانی خود داد و در آن به اختیارات ویژه ای که شورای سران قوا به تعزیرات داده است اشاره کرده بود و در این ابلاغیه احراز تخلفات در استان ها سهمیه بندی شده است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: برای مثال در تهران باید هفته ای 300 مورد پلمپ و نصب بنر، در خوزستان 150 مورد و یا در استان خراسان جنوبی 90 مورد داشته باشند.

سران قوا کجا چنین اجازه ای به تعزیرات داده است که آنها به جان واحدهای صنفی و اقتصادی که اغلب خُرد هستند، افتاده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که زمانی هم که حکم صادر می شود، 10 روز فرصت اعتراض برای واحد صنفی وجود دارد اما پیش از آن بنر تعزیرات نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات شفاهی وکلای ملت/ نباید زحمات نیروی انتظامی و سربازان گمنام زیر سوال برود

تذکرات شفاهی وکلای ملت/ نباید زحمات نیروی انتظامی و سربازان گمنام زیر سوال برود