مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-29اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 500 واحد مسکن طرح نهضت ملی جوانان نکا


استاندار مازندران در آغاز عملیات اجرایی 500 واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن جوانان گفت: تأمین مسکن یکی از سیاست های قطعی دولت مردمی سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سفر استاندار به شهرستان نکا و بازدید از شهرک صنعتی و دیدار با کارآفرینان شرق مازندران در آغازین روزهای تابستان گرم توفیقی برای تبادل نظر در بخش اقتصادی و صنعتی در این منطقه بوده است؛ تا صنعتگران و کارآفرینان این بار بدون واسطه به بیان دغدغه های خود بپردازند.

استاندار مازندران گفت: از یکی دیگر از واحدهای تولیدی استان بازدید شد و فرصت های مجموعه و امکاناتی که باید در اختیار مجموعه قرار گیرد بررسی شد و تولیدات مواد غذایی امروز یکی از مهمترین مولفه های رشد اقتصادی استان است به دلیل نیازهای کشور و بین المللی است.

سید محمود حسینی پور اظهار کرد: از دیگر مباحث مطرح شده، روند ساختار اداری استان و تحولات بانک ها و تصمیماتی است که کارگروه های تخصصی گرفته و ضمانت اجرایی ندارد از دغدغه های مهم تولیدکنندگان و کارآفرینان بود که در این بخش ما در مبارزه با فساد مصمم هستیم و در همین راستا تیم حرفه ای در این بخش دعوت شده و تلاش داریم تا داشبورد مدیریتی مدیران ایجاد شود تا کسی نتواند از مسیرهای اخذ مجوز سوء استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 500 واحد مسکن طرح نهضت ملی جوانان نکا

آغاز عملیات اجرایی 500 واحد مسکن طرح نهضت ملی جوانان نکا