مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-29سياسي

تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده است


معاون اول رییس جمهور با اشاره به برنامه های دولت برای تحقق وعده رییس جمهور برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال در دولت سیزدهم گفت: برنامه ریزی ها و تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم بهشتی تصریح کرد: شهدای قوه قضاییه و همچنین دولت سرمایه و آبروی کشور هستند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با تأسی از منش و شیوه حکومت داری آنان در مسیر پیشرفت و تحقق آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند.

  معاون اول رییس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه سوال و پرسش از عملکرد و یا استیضاح وزرا حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت مردمی و مجلس انقلابی دلسوزانه و با تعامل به دنبال حل مشکلات هستند.

وی همچنین در خصوص برگزاری کنکور سراسری به عنوان بزرگترین رویداد علمی کشور اظهار داشت: کنکور سراسری و آزمون ورودی دانشگاه ها بسیار مهم و اثرگذار است لذا ضرورت دارد اقدامات لازم برای برگزاری هر چه با نشاط تر و بهتر این آزمون بزرگ و همچنین حمایت و پشتیبانی های لازم از دست اندرکاران اجرایی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده است

تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده است