مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:222022-06-29اقتصادي

طرح های اشتغالزایی صنایع دستی گلستان 64 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از پرداخت بیش از 64 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع دستی استان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، رحمان فرمانی با اشاره به تسهیلات پرداختی به حوزه صنایع دستی استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به منظور حمایت از طرح های اشتغالزایی حوزه صنایع دستی گلستان، در این مدت مبلغ 64 میلیارد و 350 میلیون ریال تسهیلات به 103 طرح اشتغالزایی صنایع دستی استان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ 21 میلیارد و 750 میلیون ریال برای 82 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان سطح استان پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با اشاره به اینکه از محل دستورالعمل بند الف تبصره 18 قانون بودجه به هنرمندان صنایع دستی این استان تسهیلات بانکی اعطا می شود، گفت: فعالان صنایع دستی گلستان شامل تولیدکنندگان و دارندگان فروشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان، در سه ماهه اخیر مبلغ 42 میلیارد و 600 میلیون ریال برای 21 طرح از محل تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اشتغالزایی صنایع دستی گلستان 64 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

طرح های اشتغالزایی صنایع دستی گلستان 64 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند