مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-29سياسي

دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت باید هم افزایی داشته باشند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق اهداف طرح جوانی جمعیت نیازمند هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ و ابلاغ سیاست های جمعیتی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نشست هیات اندیشه ورز ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، رییس دانشگاه، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده سازمان های مردم نهاد در استان و نمایندگان مجمع ملی جمعیت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سیستان و بلوچستان در این نشست اظهارداشت: جوانی جمعیت یکی از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و لزوم تحقق آن رفع موانع، ایجاد انگیزه و فرهنگ سازی میان خانواده هاست.

زهرا ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به نقش  ائمه جمعه در تنویر افکار عمومی، ضرورت دارد اهمیت اجرای سیاست های جمعیتی را به مردم تاکید کنند و در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی این مسأله به عنوان یک محور مهم، هدف گذاری شود.

وی بر لزوم هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ و ابلاغ سیاست های جمعیتی تاکید کرد و گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان می تواند با برگزاری سمینارها و کرسی های هم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت باید هم افزایی داشته باشند

دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت باید هم افزایی داشته باشند