مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 08:422022-06-29اقتصادي

آماده سازی چادرهای منا برای حاجیان/ هزینه اضافه که سعودی ها گرفتند، کجا خرج شد؟


چادرهای منا برای حضور زائران حج آماده شده و سعودی ها برای برخی از چادرها تخت و وسایل سرمایشی درنظر گرفته اند، اما با توجه به افزایش هزینه حج برای خدمات ایام تشریق، - چادرهای منا برای زائران حج تمتع 1443  افزایش بیش از 1000 دلاری هزینه حج از سوی عربستان به بهانه خدمات متفاوت ایام تشریق بر همین اساس، کشورهای مختلف نیز مجبور به پرداخت این هزینه شدند تا بتوانند برای ایام حج تمتع به عربستان سفر کنند.

چرا که سعودی ها صدور ویزا را منوط به دریافت این هزینه کردند.

با این وجود، همه زائران حج تمتع هزینه تحمیل شده از سوی عربستان را که برخی معتقد بودند به دلیل تأمین هزینه های ناشی از کاهش سهمیه حج تمتع در سال جاری بود، پرداختند.

چادرهای منا برای حضور زائران آماده شد اکنون در آستانه ماه ذی الحجه و برپایی مناسک حج تمتع، سعودی ها به عنوان میزبان آماده برپایی این مراسم شده اند و حتی چادرهای منا را برای حضور زائران آماده کرده اند.

امسال چادرهای منا نسبت به سال های گذشته تفاوت بسیاری دارد؛ به طوری که در چادرها تاحدودی فاصله اجتماعی مدنظر قرار گرفته و دیگر زائران در فاصله محدود و کنار یکدیگر حضور نخواهند داشت.

اسکان متفاوت زائران در چادرهای منا به گفته یک منبع آگاه، برای هر کدام از زائران  تخت هایی پیش بینی شده است که البته در برخی چادرها این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی چادرهای منا برای حاجیان/ هزینه اضافه که سعودی ها گرفتند، کجا خرج شد؟

آماده سازی چادرهای منا برای حاجیان/ هزینه اضافه که سعودی ها گرفتند، کجا خرج شد؟