مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 07:422022-06-29سياسي

کاهش اطاله دادرسی؛ مهمترین درخواست مردم


معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به این که کاهش اطاله دادرسی مهمترین درخواست مردم است، افزود: یکی از مهمترین علت های این پدیده، بالا بودن حجم پرونده های ورودی به دستگاه قضاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد صاحبکار با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر با بیان اینکه سند تحول قضایی یکی از مهمترین محور های کاری قوه قضاییه در چند سال اخیر است، افزود: مهمترین کار قوه قضاییه این است که این سند را به طور ویژه تدوین و منتشر کرده است تا همه بدانند قوه قضاییه می خواهد چه کار های تحولی را انجام دهد.

وی ادامه داد: اعلام عمومی این سند موجب فعال شدن برخی ظرفیت ها می شود تا بخش های مختلف قوه قضاییه همه تلاش خود را داشته باشند و به وظایف خود بر اساس این سند تحول عمل کنند.

صاحبکار افزود: معاونت راهبردی قوه قضاییه نقش هماهنگ کننده و هم افزا بین بخش های مختلف دستگاه قضاء است تا سازمان ها و معاونت های مختلف، دادسراها، دادگاه ها و دادگستری استان ها بتوانند به صورت هماهنگ و هم افزا، بخش ها و راهکار های تحولی موجود در این سند تحول را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در برخی از بخش های اجرای سند تحول، پیشرفت های خوبی را داشتیم و توانستیم کار های خوبی را انجام دهیم، اما در برخی از بخش ها عقب تر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطاله دادرسی؛ مهمترین درخواست مردم

کاهش اطاله دادرسی؛ مهمترین درخواست مردم