مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 21:272022-06-28سياسي

نقش مهم خیرین در پیشگیری از اعتیاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی امروز در نشست ملی خیرین و سفیران زندگی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: نگاه دولت، - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: بهمن سال گذشته یکی از خیرین اعلام کرد که ظرف 2 ماه برای 300 معتاد، مرکز و سرپناهی را ایجاد می کند و این اتفاق هم افتاد و مرکز به بهره برداری رسید؛ اکنون نیز این خیر با مشاهده برقراری کرامت انسانی این افراد، اعلام کرده که برای 300 نفر در همان مکان بستر اشتغال فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی امروز در نشست ملی خیرین و سفیران زندگی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: نگاه دولت، مردم محوری و مردمی بودن امور است.

ما به عنوان بخشی از دولت و هم بنا بر اعتقاد قلبی و وظیفه سازمانی مان و هم تجربیات گذشته از دوره دفاع مقدس تا صحنه های مختلف، می دانیم که هیچ راه گریزی جز به سامان شدن امور به دست مردم نداریم.

وی افزود: معتقدیم که آرامش، امنیت، نبود آسیب اجتماعی، محصولی اجتماعی است یعنی با اقدام هدفمند و هماهنگ همه ارکان جامعه، اعم از بخش دولتی، نهاد های مردمی و سازمان های مردم نهاد حاصل می شود، در همین راستا ما باید دو کار را انجام دهیم که یکی تسهیل کردن امور و دومی برداشتن موانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم خیرین در پیشگیری از اعتیاد

نقش مهم خیرین در پیشگیری از اعتیاد