مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:472022-06-28حوادث

قتل دردناک دختر بچه 3 ساله در مراسم جن گیری


مادر، دایی و پدربزرگ کشیش، به صورت دوره ای در 14ساعت به قسمت های مختلف بدن دختربچه 3ساله فشار می آوردند تا به عقیده خودشان، شیطان را از بدن او خارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری؛ حدود یک سال پس از قتل هولناک دختربچه 3ساله در مراسم جن گیری در کلیسایی در کالیفرنیا، دادستان ها 3 عضو خانواده این کودک را در این حادثه مجرم شناخته و قرار است هر سه نفر آنها را به زودی در یک جلسه مشترک پای میز محاکمه بکشانند.

قتل کودک قتل کودک قتل کودک قتل کودک قتل کودک حادثه مرگ آرلی، دختربچه 3ساله که خانواده اش معتقد بودند بدنش به تسخیر شیطان درآمده است پاییز سال گذشته میلادی در کلیسایی در شهر سانتاکلارا کالیفرنیا رخ داد.

آرلی 3ساله نیمه شب 23سپتامبر2021 گریه کنان از خواب بیدار شد.

این تنها شبی نبود که او با گریه از خواب بیدا می شد و گریه های بی وقفه او خانواده اش را آشفته می کرد.

آن شب اما وقتی آرلی گریه کنان از خواب پرید، مادر و دایی اش او را به اتاق خواب بردند و برایش دعا خواندند؛ سپس او را سوار ماشین کرده و با خود به کلیسایی بردند که پدربزرگ آرلی کشیش آنجا بود.

مادر آرلی بعدها که از سوی پلیس دستگیر شد، درباره شب حادثه چنین گفت: من عقیده داشتم که جسم دخترم توسط شیطان تسخیر شده بود چرا که او به صورت دوره ای شب ها با گریه و فریاد از خواب بیدار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل دردناک دختر بچه 3 ساله در مراسم جن گیری

قتل دردناک دختر بچه 3 ساله در مراسم جن گیری