مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:122022-06-28حوادث

دستگیری 20 کلاهبردار سابقه دار در بجنورد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری 20 نفر کلاهبردار سابقه دار و کشف 45 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 13 میلیارد و 595 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از جمله فروش آپارتمان و زمین اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده اند، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق شدند متهمان را مورد شناسایی قرار دهند، گفت: کارآگاهان در چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند 20 نفر کلاهبردار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 45 فقره کلاهبرداری به ارزش 13 میلیارد و 595 میلیون ریال اعتراف کردند، افزود: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار مطهری زاده از شهروندان خواست تا به هشدارها و توصیه های پلیسی در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 20 کلاهبردار سابقه دار در بجنورد

دستگیری 20 کلاهبردار سابقه دار در بجنورد