مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-28حوادث

دستگیری 3 زورگیر طی عملیات پلیسی در ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 زورگیر که با استفاده از سلاح سرد در محدوده کهریزک زورگیری می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) در محدوده کهریزک، رسیدگی به پرونده را تیم عملیات کلانتری 170 کهریزک به عهده گرفتند.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تجمیع پرونده های مشابه، به دست آمد که سارقان 3 نفر بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را مرتکب شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به افزایش تیم های گشت نامحسوس اشاره کرد و ادامه داد: روز گذشته ماموران این فرماندهی سارقان را با موتورسیکلت در محل خلوتی مشاهده می کنند و بلافاصله طرح مهار سارقان را عملیاتی و تعقیب و گریز متهمان آغاز شد.

جلیلیان در ادامه افزود: بعد از اجرای سریع طرح مهار، موتور سیکلت متهمان متوقف و هر 3 موتور سوار دستگیر و به همراه 2 قبضه سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف شدند و تاکنون به 15 فقره زورگیری در محدوده این شهرستان اعتراف کردند، اضافه کرد: با شناسایی 2 تن از مالباختگان هر سه سارق زورگیر با دستور قضایی روانه دادسرا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 زورگیر طی عملیات پلیسی در ری

دستگیری 3 زورگیر طی عملیات پلیسی در ری