مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-28اقتصادي

تولید نمونه اولیه هایما 8S در ایران خودرو خراسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اعلام این خبر گفت: در راستای راهبرد های گروه صنعتی ایران خودرو و در جهت تنوع بخشی به سبد محصولات، - مدیر عامل ایران خودرو خراسان گفت: فرآیند تولید اولین نمونه خودرو هایما 8S در هفته نخست تیرماه در ایران خودرو خراسان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اعلام این خبر گفت: در راستای راهبرد های گروه صنعتی ایران خودرو و در جهت تنوع بخشی به سبد محصولات، طبق برنامه ریزی های انجام شده، هفته اول تیرماه، تولید نمونه اولیه هایما 8 S را آغاز کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، بیژن زاهدی فرد با اشاره به حمایت های ویژه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید این محصول گفت: در مرحله نخست، نمونه اولیه این محصول به صورت SKD تولید می شود و پس از این مرحله و نصب جیگ ها و تجهیزات خطوط بدنه سازی، تولید به صورت CKD آغاز خواهد شد.

وی تولید محصولات جدید را اقدامی موفق در جهت توسعه پایدار ایران خودرو خراسان دانست و گفت: تولید دو محصول جدید آریسان2 و هایما 8 S در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین حدود 700 فرصت شغلی جدید در ایران خودرو خراسان ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نمونه اولیه هایما 8S در ایران خودرو خراسان

تولید نمونه اولیه هایما 8S در ایران خودرو خراسان