مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-28اقتصادي

افتتاح 184 طرح زیرساختی در کشور/ افتتاح سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز


معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ضمن افتتاح سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با سرمایه گذاری 950 میلیارد ریال و اشتغال 80نفر گفت: - به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، در مراسم  بهره برداری از سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: از این طرح های زیرساختی تعدادی طرح با اعتبار 63 میلیارد تومان مربوط به استان فارس است.

در این مراسم سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با سرمایه گذاری 950 میلیارد ریال و اشتغال 80نفر به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل واحد دانش بنیان سازنده در های کوره های ذوب فلزات، واحد تولید ظروف پلاستیکی و واحد تولید جعبه کارتن و شانه تخم مرغ است که امروز به بهره برداری رسیدند.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین از برنامه ریزی برای احداث هزار واحد کارگاهی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور در امسال خبر داد و گفت:اولویت واگذاری این کارگاه ها که عملیات اجرایی برخی از آن ها نیز آغاز شده، واگذاری به شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

رضا غلامی اوریمی در آیین افتتاح سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود:امسال درسطح شهرک های صنعتی کشور مشوق های مناسبی برای شرکت های دانش بنیان اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 184 طرح زیرساختی در کشور/ افتتاح سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

افتتاح 184 طرح زیرساختی در کشور/ افتتاح سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز