مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-28سياسي

شهید دیالمه نمونه برجسته جهاد تبیین در اوایل پیروزی انقلاب بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همایش شهید دیالمه نیاز امروز که در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، - عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در همایش شهید دیالمه نیاز امروز گفت: شهید دیالمه را می توان نمونه برجسته جهاد تبیین در زمان خودش دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همایش شهید دیالمه نیاز امروز که در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شهید دیالمه را می توان نمونه برجسته جهاد تبیین در زمان خودش دانست.

جلیلی بیان کرد: فردی که شرایط را به درستی می شناخت و به خوبی حرکت های انحرافی را رصد می کرد و به خوبی اقدام می کرد و نمی گذاشت زمانی بگذرد و حادثه ای اتفاق بیفتد و سپس برای رفع آثار منفی اقدامی انجام دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید دیالمه از همان روز های ابتدای انقلاب اسلامی خطر انحراف گروهک منافقین را بیان می کرد.

وی اظهار کرد: تلاش تمام عیار افرادی مانند شهید دیالمه و شهید هاشمی نژاد بود که توطئه های دشمنان، تلاش های گسترده منافقین و گروهک ها در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را خنثی کرد و نگذاشت که انقلاب را از پای در بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید دیالمه نمونه برجسته جهاد تبیین در اوایل پیروزی انقلاب بود

شهید دیالمه نمونه برجسته جهاد تبیین در اوایل پیروزی انقلاب بود