مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:172022-06-28فرهنگي

برنامه استعدادیابی هماهنگ در تلویزیون / دریچه ای جدید به سرود و موسیقی


در چند ماه گذشته بیش از 800 گروه سرود در کشور شناسایی و پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند - برنامه استعدادیابی هماهنگ در تلویزیون / دریچه ای جدید به سرود و موسیقی در چند ماه گذشته بیش از 800 گروه سرود در کشور شناسایی و پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند هماهنگ به تلویزیون می رود/آغاز کارناوال ملی سرود برنامه تلویزیونی هماهنگ با رویکرد سرود و موسیقی با سفر به اقصی نقاط ایران برای پخش از سیما آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی برنامه، ضبط برنامه تلویزیونی هماهنگ به تهیه کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و طراحی و کارگردانی مهدیار عقابی در فاز اول در قالب کارناوال ملی برای پخش از تلویزیون آغاز شده است.

هماهنگ ، برنامه ملی استعدادیابی در حوزه سرود و دریچه ای جدید به سرود و موسیقی در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال 1399 و پیش تولید رسمی آن از زمستان 1400 آغاز شده است.

بر این اساس در چند ماه گذشته بیش از 800 گروه سرود در کشور شناسایی و پس از دریافت آثار ارزیابی شدند که در نهایت گروه های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب شدند و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه استعدادیابی هماهنگ در تلویزیون / دریچه ای جدید به سرود و موسیقی

برنامه استعدادیابی هماهنگ در تلویزیون / دریچه ای جدید به سرود و موسیقی