مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:122022-06-28سياسي

بابل رکورددار پرونده های قضایی در مازندران


بیشترین پرونده های وارده دادسراهای استان مربوط به بابل است؛ به طوری که در سال جدید تعداد پرونده های قضایی این شهرستان به 5 هزار و 187 پرونده رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهید بهشتی فردی استوار، صبور و انقلابی بود در مسیر انقلاب کم نمی گذاشت در آن زمان مورد آماج حملات برخی افراد قرار می گرفت ولی خودش را درگیر این حاشیه ها نمی کردند.

وی گفت: دستگاه قضایی دنبال اجرای عدالت است تمام اهتمام دستگاه قضا گرفتن حق مظلوم از ظالم است دستگاه قضایی باید به این مطلوب برسد اگر کسی حقش ضایع شد بگوید من می روم به دستگاه قضا مراجعه می کنم.

دادستان بابل با بیان اینکه بیشترین پرونده های قضایی وارده استان مربوط به شهرستان بابل است، افزود: در سه ماهه نخست امسال 5 هزار و 887 فقره پرونده وارد دادسرا شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با ساخت وسازهای غیرمجاز در منطقه مرزن آباد بابل و با توجه به ورود دادستانی ولی ساخت و ساز صورت گرفت،گفت: پیگیری تغییر کاربری زمین های مرزن آباد از وظایف ذاتی جهادکشاورزی و قسمت بستر آب مربوط به مدیریت منابع آب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل رکورددار پرونده های قضایی در مازندران

بابل رکورددار پرونده های قضایی در مازندران