مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-28اقتصادي

10 طرح صنعتی و معدنی استان سمنان بهره برداری می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 10 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بعداظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از افتتاح 10 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال به مناسبت دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این 10 طرح صنعتی و معدنی هم زمان با دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن در استان سمنان افتتاح و با بهره برداری از این واحدها برای حدود 220 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت دربافت در سمنان خبر داد و گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری 240 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه یک هزار و 150 تن پارچه گردباف را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 35 نفر ایجاد خواهد شد.

تشنه دل خاطرنشان کرد: شرکت سولفات سازان شاهرود با ظرفیت تولید سالانه بیش از 18 هزار تن پودر فلدسپات که با سرمایه گذاری حدود 650 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 11 نفر را فراهم کرده است، افتتاح می شود.

وی از افتتاح واحد تولیدی صنایع گازسوز نور کویر خاور در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح صنعتی و معدنی استان سمنان بهره برداری می شود

10 طرح صنعتی و معدنی استان سمنان بهره برداری می شود