مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-28سياسي

احیاء مجدد مذاکرات می تواند نجات بخش باشد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به احیاء مجدد مذاکرات برجام در یکی از کشورهای منطقه، گفت: از سرگیری مذاکرات می تواند نجات بخش باشد اما درباره لیست لغو تحریم ها هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و نمی توان درباره گمانه زنی ها تا مادامی که روی کاغذ نیاید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسین نوش آبادی در گفت وگو با خانه ملت در خصوص تحرکات جدید غربی ها در زمینه مذاکرات برجام، گفت: احیاء مجدد مذاکرات در یکی از کشورهای منطقه می تواند نجات بخش باشد، طرف های اروپایی و آمریکا باید به این واقعیت پی ببرند که برجام موضوع سیاسی یک کشور نیست بلکه موضوعی بین المللی و معاهده ای چندجانبه است که برای تحقق نتیجه این معاهده باید تلاش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: موضع جمهوری اسلامی ایران در این خصوص روشن و شفاف است، ایران با رعایت اصول و قواعد بین الملل و رعایت اصل تعهد متقابل مواضع خود را دنبال می کند.

طرف های مقابل با خروج یکطرفه ایالات متحده و شیطنت های امریکا منافع ایران از برجام را خدشه دار کردند در حالی که ایران همیشه برای حل بین المللی و موضوعات منطقه ای اعلام آمادگی کرده است لذا برجام به عنوان یک معاهده بین المللی هسته ای باید مورد توجه همه طرف ها قرار گیرد و برای جبران خسارتی که به ملت ایران زدند، تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء مجدد مذاکرات می تواند نجات بخش باشد

احیاء مجدد مذاکرات می تواند نجات بخش باشد