مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:072022-06-28سياسي

گزارش سانحه قطار مشهدـ یزد/ پیمانکار با چه مجوزی ایستگاه موقّت را برچیده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی آذری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 7 تیر مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه قطار مسافری مشهد یزد اظهار داشت: - سخنگوی کمیسیون عمران و مدیرعامل راه آهن کشور گزارشی از علل سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد ارائه کردند که عوامل انسانی و عقب ماندگی های تاریخی به عنوان علل اصلی بروز این سانحه مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی آذری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 7 تیر مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه قطار مسافری مشهد یزد اظهار داشت: شرایط ایجاد شده در این حادثه نشان دهنده یک نقص جدی سیستمی در مجموعه پیچیده و پرمخاطره شرکت را ه آهن است.

این مجموعه نیازمند اعمال مدیریت منضبط و تخصصی، بازتعریف قوانین، گسترش نظم دقیق و کنترلی جدی و آموزش و فرهنگ سازی گسترده داخلی برای حصول مجدد نظام مورد نیاز است.

متن گزارش کمیسیون بدین شرح از سوی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس قرائت شد:در تاریخ 1401/3/18 قطار مسافری مشهد به یزد در ساعت 5:19 در فاصله تقریبی 96 کیلومتری از طبس به سمت یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی پیمانکار تعمیر و نگهداری خط برخورد نموده و منجر به واژگونی کامل 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سانحه قطار مشهدـ یزد/ پیمانکار با چه مجوزی ایستگاه موقّت را برچیده است؟

گزارش سانحه قطار مشهدـ یزد/ پیمانکار با چه مجوزی ایستگاه موقّت را برچیده است؟