مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-28اقتصادي

جزییات تخلف در واردات نهاده با کوتاژ جعلی/گمرک مدعی شد


این ماجرای مبهم و عجیب در حالی رقم خورده که این اولین حاشیه سامانه بازارگاه نبوده و سیستمی نبودن آن بارها موجب ایجاد بحث هایی در مورد اقدام به تخلف در آن شده است که از جمله آن می توان به جریان ترخیص 80 هزار تن ذرت از گمرک در دو سال اخیر اشاره کرد.

- شرکت واردکننده نهاده های دامی در حالی برای عرضه کالای خود در سامانه بازارگاه، کوتاژ جعلی ثبت کرده است که اعلام گمرک نشان می دهد این کوتاژ اصلا در سامانه گمرک ثبت نشده بلکه با توجه به قابل رصد نبودن سامانه بازارگاه که در انحصار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، شرکت با ثبت دستی و اعلام این کوتاژها موجب جذب متقاضی برای خرید نهاده شده در حالی که کالایی در میان نبوده و وارد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نیمه خردادماه، مقدسی-رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران- از خالی ماندن دست دامداران از نهاده با وجود اینکه بابت خرید آن هزینه هم پرداخت کرده اند خبر داد و گفت که یکی از شرکت های متعلق به سازمان تعاون روستایی در فروردین ماه، نهاده دامی را در سامانه بازارگاه به گاوداران فروخته و پول آن را نیز دریافت کرده ولی هنوز نهاده به آنها تحویل نداده است.

مدتی بعد اعلام سازمان بازرسی کل کشور جزییاتی از تخلف در واردات نهاده دامی را منتشر کرد که نشان داد کوتاژ جعلی صادر شده است و شرکت واردکننده متعهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلف در واردات نهاده با کوتاژ جعلی/گمرک مدعی شد

جزییات تخلف در واردات نهاده با کوتاژ جعلی/گمرک مدعی شد