مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-28ورزشي

پیشنهاد «چو» به ایران برای میزبانی تکواندوی بانوان کشور های اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی برای اولین بار بعد از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، - پیشنهاد چو به ایران برای میزبانی تکواندوی بانوان کشور های اسلامی رییس فدراسیون جهانی تکواندو با ابراز خرسندی از حضور دارنده 3 مدال المپیک در رأس فدراسیون تکواندو ایران؛ از افزایش همکاری های دو جانبه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی برای اولین بار بعد از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، روز گذشته به همراه اصغر رحیمی مدیر فنی تیم های ملی و رییس کاروان ورزشی کشورمان در بازی های همبستگی کشور های اسلامی با حضور در مقر WT در سئول با چانگ وون چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار و گفتگو گردند.

در این جلسه هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن ارائه گزارشی از شرایط تکواندو ایران، برنامه های آتی خود برای حضور پرقدرت تکواندو ایران در سطح تکواندو جهان طی 4 سال آینده را تشریح کرد.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه عنوان کرد: مبارزات هادی ساعی را سال ها در میادین مهم جهانی و المپیک مشاهده کرده و لذت بردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد «چو» به ایران برای میزبانی تکواندوی بانوان کشور های اسلامی

پیشنهاد «چو» به ایران برای میزبانی تکواندوی بانوان کشور های اسلامی