مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-28بين الملل

اسراییل: ایجاد گنبد آهنین سایبری در مقابل ایران


گابی پورتنوی رییس اداره ملی سایبری اسرییل گفت که ایران به همراه حزب الله لبنان و حماس به رقیب اصلی اسراییل در عرصه سایبری تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وبگاه روزنامه اسراییلی جروزالم پست ، رییس اداره ملی سایبری اسراییل(INCD) از ایجاد سامانه ای تحت عنوان گنبد آهنین سایبری در برابر حملات سایبری ایران، حزب الله لبنان و حماس علیه اسراییل خبر داده است.

گابی پورتنوی رییس اداره ملی سایبری اسراییل گفت که ایران به همراه حزب الله لبنان و حماس به رقیب اصلی اسراییل در عرصه سایبری تبدیل شده است.

او امروز (سه شنبه)در جریان یک سخنرانی در دانشگاه تل آویومدعی شد: ما آنها را می بینیم، می دانیم که چگونه کار می کنند و ما آنجا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجروزالم پست: پورتنوی اظهارات خود را یک روز پس از آن بیان کرد که صنعت فولاد ایران یکی از بزرگترین ضربه های سایبری تاریخ خود را دریافت کرده ؛ ضربه ای که این صنعت را به حالت توقف درآورده است.

از سوی دیگر این اظهارات مقام اسراییلی تنها چند روز پس از حمله سایبری ایران به سیستم های هشدار اولیه آژیر سامانه گنبد آهنین اسراییل بیان می شود.

گابی پورتنوی گفت که اسراییل در حال ایجاد یک گنبد آهنین سایبری است که با استفاده از سازوکارهای جدید سایبری که حملات سایبری را کاهش می دهد، داده های بزرگ جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل: ایجاد گنبد آهنین سایبری در مقابل ایران

اسراییل: ایجاد گنبد آهنین سایبری در مقابل ایران