مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:572022-06-28حوادث

کلاهبرداری 20میلیارد ریالی درهیرمند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ازدستگیری فردی خبر داد که با ارائه رسید جعلی پرداخت وجه خرید، نزدیک به 20میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از کسبه در شهرستان هیرمند از فردی ناشناس که با ارائه رسید جعلی پرداخت وجه، اقدام به خرید کالا از آنها کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد متهم با ارائه رسیدجعلی، اقدام به خرید لوازم خودرو، لوازم منزل و سایر کالاهای گران قیمت از فروشگاه های شهرهای مختلف در شمال استان کرده که با اشراف اطلاعاتی پلیس، نامبرده در شهر زابل شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی به عمل آمده و در مواجهه با مدارک و ادله پلیس به بیش از 100مورد کلاهبرداری با ترفند ارائه رسید جعلی اقرار و مشخص شد در این کلاهبرداری ها بیش از 20میلیارد ریال در نقاط مختلف استان از جمله ( زاهدان ، زابل ، نیمروز ، زهک و.

)کلاهبرداری کرده است.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از  فروشندگان و کسبه محترم خواست با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 20میلیارد ریالی درهیرمند

کلاهبرداری 20میلیارد ریالی درهیرمند