مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-28ورزشي

سهم غیرقابل انکار بانوان در توسعه و پویایی جامعه


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به نقش تعیین کننده و اثرگذار بانوان در تمامی عرصه ها، گفت:  زنان در تحول، توسعه و پویایی جامعه در نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته شهرستان چالوس با حضور سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

  در این نشست که  در راستای سفرهای شهرستانی استاندار مازندران برگزار شد جمعی از بانوان فعال اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی، کارآفرین و کارشناسان امور بانوان ادارات شهرستان چالوس حضور داشتند.

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: این سفرها زمینه دیدار نزدیک با زنان شاخص شهرستان ها را فراهم کرد و همین دیدارها موجب شد بیش از گذشته با مشکلات این حوزه مواجه شویم و تلاش کنیم با همراهی و همکاری مدیران استانی و محلی، نسبت به حل این مشکلات اقدام کنیم.

 وی بر جایگاه مهم و محوری زن در خانواده اشاره کرد و افزود: ماموریت اصلی زن در خانواده به عنوان مادر و همسر است اما زنان شاخص ما ثابت کردند اجرای این نقش مهم، مانع مشارکت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آنان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم غیرقابل انکار بانوان در توسعه و پویایی جامعه

سهم غیرقابل انکار بانوان در توسعه و پویایی جامعه