مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-28اجتماعي

استقرار رویکرد زیست بومی حفاظت تالاب های ایران در طرحی بین المللی


مسوول هماهنگ کننده طرح حفاظت از تالاب های ایران در سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: استقرار رویکرد زیست بومی حفاظت تالاب های ایران در پروژه مشترک سازمان محیط زیست کشور و برنامه توسعه سازمان ملل متحد دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یوسف علی احمدی پیش از ظهر امروز در نشست مرور برنامه مدیریت جامع تالاب بین المللی زریبار که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه طرح حفاظت تالاب های ایران پروژه مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و برنامه توسعه سازمان ملل است، اظهار کرد: نشست امروز با هدف بررسی نقش و مسوولیت دست اندرکاران اجرای این طرح و برنامه مدیریت جامع تالاب زریبار برگزار شد.

به گفته وی،  استقرار رویکرد زیست بومی برای حفاظت موثر و بهینه تالاب ها هدف اصلی از اجرای این طرح است.

مسوول هماهنگ کننده طرح حفاظت از تالاب های ایران در سازمان حفاظت محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: ذینفعان و دستگاه های ذیربط در برنامه جامع تالاب بین المللی زریبار مشخص شده و نمایندگان این دستگاه ها برای اجرای اقدامات لازم در راستای حفظ این تالاب باید از دستگاه مرکزی خود اعتبارات لازم را اخذ کنند.

علی احمدی افزود: برنامه مدیریت جامع تالاب زریبار دارای مصوبه شورای برنامه ر یزی بوده و یک سند بالادستی محسوب می شود و مفاد آن لازم الاجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار رویکرد زیست بومی حفاظت تالاب های ایران در طرحی بین المللی

استقرار رویکرد زیست بومی حفاظت تالاب های ایران در طرحی بین المللی