مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-28اقتصادي

تصویب 135 میلیارد تومان اعتبار بیابان زدایی شرق کرمان طی سه ماهه اول امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، حسین سعیدنیا فرماندار فهرج امروز در کارگاه آموزشی بیابان زدایی اظهار کرد: وسعت شهرستان فهرج 5 هزار کیلومتر است که 4هزار و 400 کیلومتر آن بیابان و 100 کیلومتر کانون فرسایش بادی شدید دارد.

 وی بیان کرد: حرکت شن های روان و طوفان های شن سالیانه خسارات زیادی به بخش کشاورزی، راه های روستایی این شهرستان وارد می کند و سالیانه چندین روز به دلیل وزش طوفان شن این شهرستان تعطیل می شود.

فرماندار فهرج  افزود: در اثر حرکت شن های روان روستای ده میر شیر در بخش نگین کویر فهرج خالی از سکنه شده و چندین روستا نیز در معرض تخلیه از سکنه هستند که ضرورت دارد اعتبارات بیایان زدایی و مهار شن های روان در این شهرستان تخصیص یابد.

تصویب 135 میلیارد تومان اعتبار بیابان زدایی مهدی رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار کرد: شرق استان کانون های اساسی مقابله با فرسایش بادی در استان کرمان است که در برنامه ریزی کاری سازمان منابع طبیعی کشور قرار دارد.

وی عنوان کرد: در سال 1400 بالغ بر 170میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه های مختلف برای مقابله با بیابان زایی هزینه کرده ایم و در سال 1401 به کمک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در قالب ردیف های مختلف در قانون بودجه تقریبا حدود 135میلیارد تومان تا به امروز مصوب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 135 میلیارد تومان اعتبار بیابان زدایی شرق کرمان طی سه ماهه اول امسال

تصویب 135 میلیارد تومان اعتبار بیابان زدایی شرق کرمان طی سه ماهه اول امسال