مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-28ورزشي

موافقت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری با اساسنامه ایران/دیدار مقامات ایرانی با باخ


با اعلام رییس کمیته ملی المپیک قرار است در چند روز آینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری موافقت خود را با اساسنامه ایران اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با امینا مانیا مدیر کل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و پاتریک ویلسون رییس کمیته حقوقی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست در خصوص اساسنامه فدراسیون، برگزاری و نحوه انتخابات و موضوعاتی چون ورزش پاک و مقوله دوپینگ در ورزش و فدراسیون گفتگوهای سازنده ای انجام گرفت.

صالحی امیری در این باره اظهار داشت: طی مذاکرات در نشست فوق و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون دوچرخه سواری ایران مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری متقاعد شد تا با تمرکز بر آینده این فدراسیون، سریع انتخابات برگزار و با ایجاد ثبات برنامه های بلندمدت پیگیری شود.

مقرر شد فدراسیون جهانی طی چند روز آینده رسما موافقت خود را نسبت به اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری اعلام و پیرو آن انتخابات فدراسیون انجام شود تا دوچرخه سواری ایران از وضعیت خارج شده و تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: در این دیدار مسئولان فدراسیون جهانی دغدغه های خود را مطرح کردند که با گفت و گوهای سازنده و مطلوبی که داشتیم تفاهم مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری با اساسنامه ایران/دیدار مقامات ایرانی با باخ

موافقت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری با اساسنامه ایران/دیدار مقامات ایرانی با باخ