مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:072022-06-28اقتصادي

رییس اتحادیه مبلمان:واردات ام دی اف با تعرفه صفر آزاد شود


با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور، شاهد هشت میلیارد دلار گردش مالی در صنعت مبلمان هستیم که هشت درصد از اشتغال کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

- رییس اتحادیه مبلمان:واردات ام دی اف با تعرفه صفر آزاد شود با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور، شاهد هشت میلیارد دلار گردش مالی در صنعت مبلمان هستیم که هشت درصد از اشتغال کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران در آستانه برپایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان، گفت: واردات ام دی اف به منظور حفظ منابع طبیعی و جنگل های کشور، بدون عوارض گمرکی و سربار اضافی آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا حسن احمدیان، با بیان این مطلب اظهار داشت: صنعت مبلمان پس از صنعت خودرو، جزء بزرگترین صنایع کوچک و متوسط در ایران و جهان است و در کشورهای توسعه یافته از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و متاسفانه در ایران، این صنعت همچنان مهجور مانده است! وی با اشاره به میزان اشتغال زایی صنعت مبلمان در کشور افزود: با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور، شاهد هشت میلیارد دلار گردش مالی در صنعت مبلمان هستیم که هشت درصد از اشتغال کشور را نیز به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه مبلمان:واردات ام دی اف با تعرفه صفر آزاد شود

رییس اتحادیه مبلمان:واردات ام دی اف با تعرفه صفر آزاد شود