مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-28بين الملل

آمریکا چراغ خاموش در حال بهبود روابط با ونزوئلا است


هیئت آمریکایی که به ونزوئلا سفر کرد شامل افرادی بود ازقبیل راجر کارستنز Roger Carstens، نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا در امور گروگان ها و جیمز استوری James Story، - سفیر آمریکا که در حال حاضر در کلمبیا به امور دیپلماتیک آمریکا درباره ونزوئلا رسیدگی می کند.

آسوشیتد پرس گزارش داد، یک هیئت آمریکایی به بهانه آزادی چند تبعه این کشور از زندان و با هدف بازسازی روابط نفتی بی سر و صدا به ونزوئلا سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، هدف از این سفر، تلاش برای آزادی چند تبعه آمریکایی است که در ونزوئلا در زندان هستند.

دیگر هدف این سفر، بازسازی روابط با این غول نفتی آمریکای جنوبی است آنهم درحالیکه جنگ اوکراین طولانی می شود و آمریکا مجبور می شود در اهداف مربوط به سیاست خارجی خود بازنگری کند.

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا، سفر به کاراکاس را سفری به منظور تامین امنیت چندین تبعه آمریکا توصیف کرد که در ونزوئلا در بازداشت به سر می برند از جمله گروهی از مدیران نفتی یک شرکت نفتی به نام سیتگو Citgo که از بیش از چهار سال پیش در ونزوئلا در زندان به سر می برند.

هیئتی از مقامات بلندپایه دولت آمریکا بی سر و صدا به ونزوئلا سفر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چراغ خاموش در حال بهبود روابط با ونزوئلا است

آمریکا چراغ خاموش در حال بهبود روابط با ونزوئلا است