مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-28اقتصادي

اختصاص 3650 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 12 پروژه حیاتی آب در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف غفارزاده  صبح امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص نتایج سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی اظهار کرد: دومین استان موفق به لحاظ تعریف بیشترین پروژه و تخصیص اعتبار برای آنها هستیم به گونه ای که در بخش آب و برق پروژه هایی با اعتباری نزدیک به 6 هزار میلیارد تومان در این سفر مصوب شدند.

وی با بیان اینکه سهم بخش آب استان از این اعتبارات سه هزار و 650 میلیارد تومان است، افزود: بر این اساس برای 12 پروژه حیاتی استان همچون انتقال آب ارس به تبریز، تکمیل سدهای شهریار و گرمی چای میانه، سد ونیار، آیدوغموش، پیغام چایی، آبرسانی به میانه، مرند و سهند اعتباراتی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این سفر برای 95 درصد پروژه های اساسی حوزه آب استان  تخصیص اعتبار صورت گرفت که همگی جزو پروژه های اولویت دار وزارت نیرو نیز هستند و بلافاصله پس از این سفر نیز اجرای تمام این پروژه ها تسریع شده و در آینده نزدیک بخشی از اعتبارات مصوب در سفر استانی رییس جمهور به این پروژه ها نیز تخصیص خواهد یافت.

غفارزاده گفت: پروژه های آب چه در بخش شرب و چه در بخش های دیگر از جمله کشاورزی پروژه های بنیادی و اولویت دار هستند و بر همین اساس پروژه های حوزه آب استان از جمله شهید سد شهید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3650 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 12 پروژه حیاتی آب در آذربایجان شرقی

اختصاص 3650 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 12 پروژه حیاتی آب در آذربایجان شرقی