مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-28فرهنگي

جشن روز ازدواج در شهرستان راز و جرگلان برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان گفت: جشن بزرگ شب های راز بمناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در راز و جرگلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز میثم آذری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: جشن بزرگ شب های فرهنگی و هنری راز به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در راز و جرگلان برگزار می شود.

وی گفت: جشن بزرگ شب های فرهنگی و هنری راز با حضور هنرمندان برجسته استانی و کشوری جمعه دهم تیرماه برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان افزود: اجرای موسیقی، اجرای مسابقه، شعبده بازی، استندآپ کمدی، مولودی خوانی، نورافشانی و اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان شهر راز از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

آذری تصریح کرد: این برنامه یکی از برنامه های شهرستان راز و جرگلان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است که به همت موسسه هنری سهره به مدیرمسئولی سعید دهقانپور برگزار می شود.

وی در انتها گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) جمعه دهم تیرماه ساعت 20 و 30 دقیقه در محل پارک شورا شهر راز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن روز ازدواج در شهرستان راز و جرگلان برگزار می شود

جشن روز ازدواج در شهرستان راز و جرگلان برگزار می شود