مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-28فناوري

تخفیف تابستانه خدمات سرور اختصاصی آسیاتک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه انتقال داده های آسیاتک؛ سرویس سرور اختصاصی آسیاتک تا پایان تیر با تخفیف 20 و 35 درصدی به صاحبان کسب وکارهای آنلاین، - اگر صاحب یک کسب وکار آنلاین هستید، اگر حرفه و شغل شما نیازمند بارگذاری داده و اطلاعات در فضای مجازی است و اگر تداوم فعالیت شما منوط به حفظ و نگهداری اطلاعات در این فضاست، خدمات سرور اختصاصی یک فرصت برای بهبود امکانات فنی کسب وکار یا حرفه شماست.

حال این پرسش مطرح می شود که سرور اختصاصی به یاری کدام مشاغل می آید و چگونه به آنها کمک می کند تا گوی رقابت را از دیگران بربایند؟ بورس، بیمه و بانکداری سرور اختصاصی در Data center (مرکزداده هایی) که میزبان سرور کارگزاری های بزرگ هستند، امکان اتصال به MPLS مخابرات و به واسطه آن، شبکه مرکزی سازمان بورس را فراهم می کند.

به این ترتیب، سبدگردان ها می توانند با سرعت بالاتری به سازمان بورس متصل شوند.

مهم ترین مزیت سرویس سرور اختصاصی برای این قشر در بازار سرمایه، سفارش گذاری سریع در ساعات اولیه عرضه و ساعات اوج معامله سهام است.

کسب وکارهای آنلاین طی سال های اخیر، تغییرات جهان عینی ازجمله شیوع گسترده کرونا، ضرورت زندگی در فضا یا جهان دوم را بیش از پیش به ما یادآوری کرد؛ از این رو گستره کسب وکارهای آنلاین رشد چشمگیری یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف تابستانه خدمات سرور اختصاصی آسیاتک

تخفیف تابستانه خدمات سرور اختصاصی آسیاتک