مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-28بين الملل

مخالفت کامل مصر با هرگونه درگیری نظامی با ایران


پس از گزارش ها درباره احتمال تشکیل ائتلافی نظامی علیه ایران، منابع مصری با اشاره به اینکه ایران دشمنان خود را با قدرت هدف قرار خواهد داد، خبر دادند تشکیلات نظامی مصر و ساختار سیاسی آن با هرگونه درگیری نظامی با ایران مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مصری خبر دادند که یک جریان قدرتمند در درون نیروهای مسلح این کشور و بخش امنیت ملی سازمان اطلاعات مصر شکل گرفته که هرگونه مشارکت در هر ائتلاف نظامی علیه ایران را رد می کند.

مخالفت کامل قاهره با درگیری نظامی با ایران منابع مذکور به روزنامه العربی الجدید در این ارتباط خبر دادند که عده ای از سران نظامی ارشد مصر صراحتا در چند نشست نظامی این کشور با ورود به هر گونه مداخله نظامی مستقیم با ایران مخالفت کرده اند که همین موضع در نشست های بخش امنیت ملی سازمان اطلاعات مصر نیز تکرار شده است.

طبق این گزارش، این نشست ها پس از آن برگزار شد ه اند که صحبت از تشکیل ناتوی خاورمیانه برای مواجهه با ایران و تلاش برای الحاق مصر به آن بر سر زبان ها افتاد.

پیام مصر به ایران منابع یادشده همچنین اضافه کردند که یکی از اهداف اصلی سفر قریب الوقوع عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر به سلطنت عمان اطمیان دهی به طرف ایرانی با این مضمون است که قاهره تمایلی به درگیری مستقیم نظامی با ایران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت کامل مصر با هرگونه درگیری نظامی با ایران

مخالفت کامل مصر با هرگونه درگیری نظامی با ایران