مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-28اجتماعي

104 حوزه امتحانی مجری برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 104 حوزه امتحانی در شهرستانها و مناطق برای برگزاری آزمون کنکور سراسری پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در جلسه ویبنار توجیهی کنکور سراسری  آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق که با حضور مسؤلان اجرایی کنکور سراسری برگزار شد گفت: در کنکور سراسری سال 1401  تعداد 15957 نفر  دانش آموز در حوزه های تحت پوشش آموزش و پرورش استان  در آزمون سراسری شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان کنکور سراسری 67درصد آنان تحت پوشش حوزه های آموزش و پرورش استان  هستند گفت: از این تعداد 62درصد  زن و 38 درصد مرد هستند.

عزت خواه افزود: در شهرستان بویراحمد  34 حوزه ،گچساران 26 حوزه ،کهگیلویه 23 حوزه ، بهمیی 8 حوزه ،چرام 6 حوزه و در شهرستان لنده 7 حوزه جهت برگزاری کنکور سراسری  توسط آموزش وپرورش پیش بینی شده است که بویراحمد با 4690 نفر بیشترین شرکت کننده و بهمیی با 743 نفر کمترین شرکت کننده را دارا هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  به خانواده ها اطمینان داد کنکور سراسری با نهایت  نظم ، دقت ، حساسیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد.

عزت خواه در پایان گفت:  آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بسیج امکانات و منابع انسانی نهایت تلاش خویش را برای برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 حوزه امتحانی مجری برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد

104 حوزه امتحانی مجری برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد