مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-28بين الملل

بمب خبری «القسام» و دستپاچگی رژیم صهیونیستی


اظهارات سخنگوی شاخه نظامی حماس درباره یکی از اسرای صهیونیست که برای اولین بار پس از چند سال اعلام شد، منجر به سردرگمی رژیم اشغالگر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام (کتائب القسام) شاخه نظامی حماس اعلام کرد که حال یکی از اسرای صهیونیستی در نزد این گردان ها وخیم است و طی ساعات آینده جزییات وخامت حال این اسیر اسراییلی را منتشر خواهد کرد.

همچنین گردان های القسام در ژوییه 2014 از به اسارت گرفتن آرون شاؤول نظامی صهیونیست در جنگ 51 روزه و رژیم صهیونیستی در آگوست 2015 از قطع تماس با هدار گولدن نظامی صهیونیست در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

   آبراهام منگستو دیگر نظامی صهیونیست نیز در ژوییه 2015 هنگام عبور از حصار امنیتی در شمال نوار غزه ناپدید شد و رژیم صهیونیستی از ناپدید شدن یک نظامی دیگر خود به نام هشام السید در ابتدای 2016 در مرزهای غزه خبر داد.

القسام از آن زمان تا کنون هیچگونه اطلاعاتی درباره این اسرا منتشر نکرده و اظهارات اخیر ابوعبیده تنها اطلاعات داده شده در خصوص این اسراست.

واکنش ها به اظهارات ابوعبیده روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت، در پی این اظهارات ابوعبیده، فعالان صهیونیستی از رژیم صهیونیستی خواسته اند که اطلاعات موثقی درباره اسرای اسراییلی در اختیار خانواده هایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمب خبری «القسام» و دستپاچگی رژیم صهیونیستی

بمب خبری «القسام» و دستپاچگی رژیم صهیونیستی