مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 08:172022-06-28سياسي

صفر تا صد حواشی «پل معلق باراجین»/ سازه در سلامت کامل است


سازه پل معلق(پل کابلی طبیعت بوستان باراجین قزوین) یکی از جاذبه هایی است که طی چند سال اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته و موجب شده تا روزانه افراد مختلفی جهت عبور از این پل اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، روز گذشته یکی از مخاطبین فارس پیامی را برای خبرگزاری ارسال کرد که حاوی تصاویری از رانش زمین در نزدیکی پل معلق در منطقه باراجین بود که انتشار حواشی آن درفضای مجازی، نگرانی بسیاری از شهروندان را برانگیخت.

  در این تصاویر ترک های ایجاد شده در زمین های اطراف پل معلق قابل مشاهده بود و طی ساعات پس از منتشر شدن این تصاویر از مردم درخواست شد به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار، در این منطقه حضور پیدا نکنند.

پس از اینکه این تصاویر در فضای مجازی دست به دست شد، محسن حق شناس نایب رییس شورا و حسین صلح جو عضو شورای اسلامی به همراه تعدادی از مدیران ارشد شهری در حوزه های عمرانی، آتش نشانی و منطقه نمونه گردشگری باراجین از محل بازدید کردند.

  پس از بازدید اطلاعیه ای به منظور اطلاع افکار عمومی در فضای مجازی منتشر شد که در آن عنوان شده بود، پل کابلی بوستان باراجین مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده و سازه آن از محوطه سازی پشت پل مستقل می باشد و هم اکنون به لحاظ پایداری و سلامت در شرایط کاملا مطلوب بوده و هیچگونه نگرانی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد حواشی «پل معلق باراجین»/ سازه در سلامت کامل است

صفر تا صد حواشی «پل معلق باراجین»/ سازه در سلامت کامل است