مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 21:022022-06-27اقتصادي

سهم 400 میلیارد تومانی «بویین میاندشت» از سفر رییسی به اصفهان


از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اصفهان بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بویین میاندشت در حوزه های مختلف تخصیص داده شده است.

- رضاعلی معصومی، فرماندار بویین میاندشت در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز عملیات عمرانی بیمارستان این شهر، افزود: 20 میلیارد تومان بودجه از سوی بنیاد برکت تخصیص داده شده و برای بیمارستان  بویین میاندشت پس از اخذ ماده 23 از طریق دانشگاه علوم پزشکی  اعتبار ملی اختصاص پیدا می کند.

وی افزود: در سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت مصوب شد مشکل استقرار حضور پزشکان متخصص به صورت حداقل یک روز در هفته با تعرفه دولتی برطرف شد.

معصومی افزود:با توجه به کمبود آمبولانس در شهرستان، مصوب شده از آمبولانس های تعمیراتی یک دستگاه و از آمبولانس های جدید تخصیصی به استان یک دستگاه به شهرستان بویین میاندشت تعلق بگیرد، همچنین مرکز بهداشت در روستای کرچ و ازناوله راه اندازی خواهد شد.

فرماندار بویین میاندشت گفت: در شورای اداری مشترک استان در شهرستان بویین میاندشت مصوبه انفصال محله ششجوان از شهر بویین میاندشت به تصویب رسید و قرار است از سوی معاونت عمرانی و معاونت سیاسی استانداری  پیگیری های لازم  صورت گیرد که تا پایان امسال ششجوان به روستاهای شهرستان ملحق و از خدمات و پروژه های عمرانی  بنیاد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 400 میلیارد تومانی «بویین میاندشت» از سفر رییسی به اصفهان

سهم 400 میلیارد تومانی «بویین میاندشت» از سفر رییسی به اصفهان