مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 20:272022-06-27بين الملل

به صراحت حساسیت و ملاحظات ایران درباره رژیم صهیونیستی را بیان کردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) ششم تیر ماه پس از دیدار و گفتگو با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در آنکارا در نشست خبری مشترک با همتای خود ضمن تشکر از حسن استقبال و مهمان .

- وزیر امور خارجه با بیان این که حساسیت و ملاحظات ایران درباره صهیونیست ها و تحرکات این رژیم را به صراحت در دیدار با چاووش اوغلو بیان کردم، ابراز امیدواری کرد که دور جدید گفتگو ها برای رفع تحریم ها با واقع بینی آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) ششم تیر ماه پس از دیدار و گفتگو با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در آنکارا در نشست خبری مشترک با همتای خود ضمن تشکر از حسن استقبال و مهمان نوازی چاووش اوغلو گفت: همانطور بار ها اعلام کرده ایم که در چارچوب سیاست همسایگی و همسایه محور جمهوری اسلامی ایران، توسعه و تعمیق و تحکیم روابط ایران و ترکیه در دستورکار جدی دولت آقای رییسی قرار دارد.

* پیش نویس پیشنهاد طرف ایرانی درباره سند همکاری های جامع و بلندمدت ایران و ترکیه تقدیم چاووش اوغلو می شود وزیر خارجه بیان کرد: ما امروز در خصوص موضوعات مختلف با هم گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صراحت حساسیت و ملاحظات ایران درباره رژیم صهیونیستی را بیان کردم

به صراحت حساسیت و ملاحظات ایران درباره رژیم صهیونیستی را بیان کردم