مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 18:322022-06-27ورزشي

زاکانی: 12 ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال افتتاح می شود


شهردار تهران از افزایش 150 درصدی تعداد اتوبوس های پایتخت خبر داد و گفت: 12 ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست هم اندیشی با نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و معتمدین و موثرین منطقه 8 که عصر امروز دوشنبه 6 تیر 1401 برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش اظهار کرد: تهران بزرگترین کلانشهر غرب آسیا است که 264 سال از پایتخت بودن آن می گذرد؛ شهری که علیرغم ظرفیتها، مشکلات متعدد و یک برهم انباشتگی از معایب و نواقص را در خود دارد.

وی افزود: تهران غیر از هویت پایتختی هویت دیگری ندارد و از بعد عدالت محوری فاصله بین شمال و جنوب آن بسیار زیاد است؛ لذا این برهم انباشتگی مشکلات، راه برون رفت دارد و باید این گره کور را باز کنیم و دست توانمندی که می تواند این گره را باز کند مردم بوده و نخبگان، محور و پیشتاز این حرکت هستند.

تهران نیازمند تحول است زاکانی ادامه داد: اگر شهر، شهروند و مدیریت شهری را تجسم کنیم، با شهری مواجهیم که در بخش های جدی آن، فرسودگی وجود دارد و همراه با پیشرفت ها، خلاها و نیازهایی دارد که نیازمند یک تحول است و این تحول مگر با کمک شهروندان و نخبگان و مدیریت شهری رقم نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: 12 ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال افتتاح می شود

زاکانی: 12 ایستگاه مترو در نیمه دوم امسال افتتاح می شود