مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:322022-06-27حوادث

حمله حیوانی به 2 نفر در خلخال/ زن و کودک راهی بیمارستان شدند


فرماندار خلخال از اهالی روستای اندبیل خواست تا زمان شناسایی این گرگ و یا حیوان شبیه گرگ توسط مامورین حفاظت محیط زیست خلخال مراقبت بیشتری از خود و خانواده خود داشته باشند.

- فرماندار خلخال از اهالی روستای اندبیل خواست تا زمان شناسایی این گرگ و یا حیوان شبیه گرگ توسط مامورین حفاظت محیط زیست خلخال مراقبت بیشتری از خود و خانواده خود داشته باشند.

   فرماندار خلخال اردبیل گفت: حمله حیوانی شبیه گرگ دو نفر از اهالی روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان را راهی بیمارستان کرد.

سید جواد یحیی زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گفت: حوالی ساعت 13 ظهر امروز یک کودک چهار ساله و همچنین یک خانم جوان در دو زمان و در دو محل جداگانه در روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال مورد هجوم و حمله حیوان درنده ای شبیه گرگ قرار گرفته و از نواحی مختلف بدن دچار مجروحیت و مصدومیت شده اند.

رییس شورای تامین خلخال که برای عیادت از مصدومین در بیمارستان امام خمینی خلخال حضورریافته بود، افزود: چگونگی حمله حیوان به اهالی روستا و همچنین شناسایی این حیوان هم اکنون در دستور کار مسئولین ذی ربط شهرستان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اکیپ های اداره حفاظت محیط زیست خلخال برای شناسایی حیوان مهاجم در داخل روستا و اطراف آن استقرار یافته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله حیوانی به 2 نفر در خلخال/ زن و کودک راهی بیمارستان شدند

حمله حیوانی به 2 نفر در خلخال/ زن و کودک راهی بیمارستان شدند